vrijdag 23 december 2011

De finale : boek en give-away

Ongelooflijk hoeveel enthousiaste reactie's we hebben gekregen op de Dutch Swappers adventkalender, echt zo fijn om te zien gebeuren!!
De kalender heeft al meer dan 110.000 views, dat is toch uniek om te ervaren.

Vandaag iets heel bijzonders, een digitaal boek met alle bijdragen en links, om on-line in te bladeren, om te downloaden, te printen....... maar vooral om van te genieten.
Klik op de afbeelding en "issuu" opent, daar kun je het boek openklikken en lezen etc.


... en als klap op de vuurpijl hebben we ook nog een mega-grote give away met meerdere (nog geheime) bijdragen van de verschillende deelnemers. De winnaars krijgen ieder 1/3 van dit alles toegestuurd en kunnen genieten van vele uitpak- en verwenmomenten in het nieuwe jaar.

Om deel te nemen uiteraard een reactie op deze blog, maar we zouden het vooral erg leuk vinden als jullie ons hieronder zouden willen vertellen wat jullie ervan hebben gevonden de afgelopen 24 dagen???

We hebben al weer leuke nieuwe creatieve plannetjes, dus als er animo voor is gaan we dat verder uitwerken (en deze keer kunnen jullie dan allen meehelpen !!!)

De winnaars van deze grote give away worden bekend gemaakt op 1 januari 2012! Kom dus in ieder geval in het nieuwe jaar nog een kijkje nemen op dit blog.

49 opmerkingen:

  1. dit was geweldig!
    je komt zoveel nieuwe ideetjes tegen.
    volgend jaar weer hoor...
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk wil ik graag meedoen met een verrassings give-away!
    Wat ik van de adventkalender vind: soms best moeilijk om geduld op te brengen wat de volgende onthulling zal zijn en er was voor ieder wat wils. Persoonlijk heb ik zeker leuke ideeën opgedaan en ben ik (alweer in overvloed) geïnspireerd om creatief bezig te blijven. Volgend jaar alsjeblieft weer, is leuk!

    Fijne feestdagen en een geweldig 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net iets te vroeg, het is nog net niet de 24ste, maar goed, dat geeft precies aan hoe het ging: al weken veel te laat naar bed om toch rond middernacht even te kunnen kijken wat er op de kalender stond voor de dag erna! Geweldig. Wat een leuke dingen hebben jullie met elkaar geblogt en wat een lieve mensen om steeds alles te vertellen, fotograferen en hier en daar ook nog wat weg te geven. Het waren inspirerende weken, de eerste tuorials zijn hier thuis al gebruikt en anderen zitten zeker nog in de planning. Ik ben heel benieuwd naar jullie volgende project, maar Advent 2012 ben ik er zeker weer als trouwe lezer bij! Super. Geniet allemaal van hele Gezellige, Creatieve Feestdagen!
    Groeten, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jakkes, ik dacht echt de eerste te zijn, heb speciaal tot (nu bijna) middernacht zitten wachten (met een slapende man naast me op de bank, kennen jullie dat?). Maar goed, hoe dan ook, we zijn aangekomen op de 24e en wat een fantastische maand hebben we gehad! Iedere dag was er in mijn achterhoofd het leuke gevoel dat er weer een nieuw luikje open mocht.
    Ik vond het geweldig, hoop dat we hier een vervolg op gaan geven. Misschien met nog meer leuke technieken, nieuwe inspiratie en dieuwtjes in de rug!
    En ik hoop dat jij ook weer iedere dag langskomt, Pauline! Ik ken je niet maar jouw reacties heb ik steeds met plezier gelezen. Lees je dit nu ook?
    Groetjes, Kyra/Kyroushka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het superleuk, en ga de kalender nog missen, ik doe dan ook graag mee met een volgend initiatief! Ook ik ben de afgelopen weken vaak veel te laat opgebleven om alvast even te spieken en ik ben dan ook vaak voor "nieuwsgierig aagje" uitgemaakt. Ook de vele reacties heb ik met plezier gelezen! Iedereen alvast een fijne kerst toegewenst en tot ziens in 2012!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk, de adventskalender! Ik heb heel veel nieuwe blogs ontdekt en leuke ideetjes opgedaan!
    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel groot succes, dat was de kalender wat mij betreft. Ik ben er door geinspireerd, en zal veel dingen van die ik heb gelezen uitproberen. Het leukste vind ik dat je ook dingen ziet die normaal niet mijn ding zijn, en deze kunt uitproberen met een duidelijke uitleg!

    Bedankt!

    groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond het super leuk
    elke dag was ik zooooooo nieuwsgierig:)
    ik heb al een paar dingen gemaakt
    de Tomtes en het kerstboompje!!
    ik zal het missen
    heel erg bedankt voor deze adventskalender !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!
    Mijn favorieten zijn 4 en 9 december.
    Jammer dat er voor de andere feestdagen geen Advent of zoiets is :-)))

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vond het hartstikke leuk joh, zoveeel variaties die er waren, het is weer eens wat anders, leuk! Bedankt voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een geweldig initiatief, de adventkalender,
    en volgens mij een groot succes, volgend jaar zeker weten weer inderdaad, als het aan mij zou liggen.
    Ik heb zeker weer een hoop leuke ideeen opgedaan, super bedankt voor iedereen en de topbijdrages, samen is het een succes geworden he.

    groetjes jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook genoten van de kalender! Volgende keer draag ik wat naai tutorials bij, want haken was wel favoriet ;-) Misschien nog een paas advent?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Iedere dag weer een feestje, heel knap in elkaar gezet!!!! Dank je wel voor deze gweldige advent kalender! Ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jullie het boekje publiceren want blijkbaar is er héél wat niet doorgekomen op mijn dashboard en heb ik heel wat gemist! Zo kan ik alles nog eens op het gemakje doornemen.
    Oja, ik doe natuurlijk graag mee met de giveaway! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje zeg, ben echt diep onder de indruk. Wat een enorme berg werk is er verzet om zo'n mooie kalender te maken en dan ook nog zo'n handig, mooi, praktisch e-book als extraatje! Vond het erg leuk om al die verschillende bijdragen te lezen de afgelopen weken en weet nu al dat ik volgend jaar ook mee wil doen! Heb nu ten slotte tijd zat om iets te produceren.
    Ik wil hier ook bij horen!
    (en ja tuurlijk wil ik ook meedingen naar de give-away!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een afsluiting van een geweldige adventskalender. Dat hebben we mooi gedaan met z'n allen! Het was heerlijk gevarieerd en elke dag een feestje! En ik doe mee met de super give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig succes was het! En dan nog zo iets op het laatst, wow!! Susan en Marieke en natuurlijk iedereen die eraan heeft bijgedragen, maar toch vooral zij, geweldig bedankt! Ik ben gewoon supertrots dat ik heb mee mogen doen!! Natuurlijk doe ik volgende keer graag weer mee! Hoop ik dat we er veel nieuwe swappers bij hebben gekregen! En ja.. echt, kan niet anders zeggen, dan, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst wil ik Susan en Marieke bedanken voor hun supergrote bijdrage.. Want zonder hun was er natuurlijk geen adventkalender geweest! Ik heb heel wat leuke, mooie en goede dingen voorbij zien komen en vond het zelf ook erg leuk om mee te doen aan de kalender. Misschien kunnen we er inderdaad rond pasen weer 1 gaan houden... Maar dat is voor later! Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe en uiteraard wil ik ook graag kans maken op die super give-away hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig zeg wat ee leuke ideeen en verhalen. Heel erg bedankt
    Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd aan de bedenkers en deelnemers aan deze Adventskalender, het was een feestje om met jullie mee te mogen leven en creatief geïnspireerd te worden al afstrepend naar de kerstdagen.
    Hartelijk dank voor het delen van alle tutorials, beschrijvingen, ideeën die jullie gedeeld hebben, ik vind het een bijzonder geslaagd project en ik hoop dat jullie er met veel plezier op terug kijken.
    Prettige kerstdagen!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het was onwijs leuk om iedere dag weer creatieve dingen te mogen ontdekken.
    Complimenten voor de leuke tutorials!
    Leuk om iedere dag weer een nieuw cadeautje te mogen “uitpakken”.
    Ik ben nog geen swapper, maar zou er graag een willen worden.
    Helaas door omstandigheden niet de energie en tijd om zo creatief te zijn als jullie.
    Ik wil wel alle swappers bedanken voor hun blogs, het is erg leuk wanneer je weinig energie hebt inspiratie op te doen voor een betere periode.
    Tot dat die tijd er is hoop ik mee te mogen blijven genieten van jullie creaties.
    Ik zal de kalender gaan missen, ben via deze manier op heel veel leuke blogs terecht gekomen die ik op mijn gemakje nog eens ga bekijken.
    Bedankt voor jullie inzet, bedankt voor die cadeautjes keer op keer.
    Geniet van de feestdagen, geniet van het samen zijn.
    Ik wens jullie allemaal een geweldig 2012, gezondheid is niet te koop en heb je zelf niet in de hand.
    Maar creatief jaar wel, en dat wens ik jullie toe.
    Dat er maar veel mooie blogs en swaps mogen komen in 2012!
    Mijn wens voor 2012 is dan ook vlindertjefladdert te mogen afsluiten, en een nieuw creatief blog te mogen starten.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt een super leuk idee deze advent kalender...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil Susan en Marieke bedanken voor het bedenken en uitwerken van dit alles want zonder jullie was dit nooit zo mooi geworden. En al die mooie tutorials die voorbij zijn gekomen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het lastig vond om een leuke tutorial te bedenken maar het is toch gelukt.
    prettige feestdagen!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt iedereen voor deze Adventskalender. Meteen bij de 1e aankondiging ben ik een Dutch Swapper geworden en heb me inmiddels ingeschreven bij 2 swaps. Als er een vervolg komt aan bloghops dan wil ik graag meehelpen.
    Heel fijne en gezellige feestdagen gewenst aan jullie allemaal en een gezond en creatief 2012.
    Liefs van Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vond de adventkalender ontzettend leuk!! Zo leuk om elke dag een vakje te openen. En de ideetjes waren ook erg leuk en gevarieerd. Super.
    Bedankt daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb ik er van genoten! Als een kind zo nieuwschierig wat er die nacht weer achter het nieuwe nummertje zou zitten! Hwerlijk om te zien met hoe veel leuke creabea's we zijn, en wat we toch kunnen met z'n allen!! natuurlijk dank aan Susan en Marieke, dank lieverds voor jullie inzet!
    Ik doe mee aan de give away nTuurlijk, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind de adventskalender een enorm leuk idee, zelfs zonder de give-away. Wat ik lastig vond en mij vaak tegenhield om te openen, was dat ik soms niet wist op welke datum we zaten (ben druk en kijk via bloglovin') en dat het niet duidelijk was waar ik direct zou kunnen kijken voor iets nieuws.
    Dus misschien volgend jaar iets van een bannertje onderin (zoals Ebay: ending) welke dag nieuw is en bij de dagen die al geweest zijn kleine plaatjes maken van wat er die dag geblogd is. Dan wordt het (iig voor mij)wat duidelijker. Maar goed, misschien ben ik de enige die zo denkt?
    Verder echt superleuke ideeën. Dat verhaal in het begin van de maand vond ik echt geweldig! Die is me echt bijgebleven.
    Enne, ik doe dus wel graag mee voor de give-away. Chapeau iig dit jaar. Supergoed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Helemaal geweldig!!
    iedere dag weer nieuwsgierig wat ik nu zou openen, soms was ik net als de reactie hierboven wat vroeg........maar ik vond het wel grappig als ik nieuwsgierig aagje was....het stoorde mijn niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vond het erg leuk, ik heb nog geen blog, maar door al deze leuke blogs heb ik er wel zin in gekregen! Erg leuk en vooral... weer doen!

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het was een geweldig initiatief, de adventkalender en volgens mij een groot succes, volgend jaar weer???? Ik heb zeker weer een hoop leuke ideeen opgedaan, super bedankt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk een grote give-away.Ik doe mee! Ik vond de adventskaldender echt super leuk.Ik kon telkens niet wachten op het volgende vakje, maar als ik daar dan toch op drukte kreeg ik geen leuke DIY te zien. Ik moest dan nog netjes een dagje wachten, moeilijk! Ik vond vooral alle kerstideetjes leuk. Een aantal dingetjes heb ik al uitgetest en andere ideetjes ga ik deze vakantie ook zeker nog uitproberen.

    xx Rabbitje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben geen lid, maar heb wel trouw elke keer de vakjes geopend!! SUPER
    Vind het heeel erg jammer dat ik niet kan haken, maar er zijn genoeg andere mooie ideen die ik wel uit kan voeren!
    BEDANKT

    enne natuurlijk ding ik graag mee voor de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De kalender vond ik heel origineel en afwisselende ideeen. Ook de vele tutorials en give-away's waren super.
    De kalender heeft mij gemotiveerd om in de toekomst ook een keer te gaan swappen. Dus ik hou jullie site in de gaten.
    Ik wil dolgraag mee doen aan deze give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo,

    Ook ik heb ervan genoten. Leuke ideeen om te maken en cadeautjes om te winnen. Ik voelde me iedere keer weer als een kind zo blij en spannend wat er nu weer zou zijn achter een vakje. Ik heb nog geen blog, daarom moet ik reageren met anoniem. Maar wie weet ga ook een blog beginnen. Ik vind het swap idee ook heel leuk.

    Dus bedankt swappers en organisatoren.
    En ik ding graag mee met de super give a way.

    Hele mooie Kerst toegewenst aan ieder en een creatief en lief 2012.

    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik vond het erg leuk om de blogs te volgen, (Ik ben zelf geen schrijver maar een lezer en heb zelf geen blog)Het idee van de adventskalender is erg leuk en ik hoop dat het komend jaar weer zo'n leuke adventskalender te volgen is bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik was geen trouwe volger van de adventkalender, maar de meeste projectjes heb ik wel met veel aandacht gelezen en bekeken. Sommige ervan zal ik misschien ooit ook wel eens uitproberen.
    Ik doe ook graag mee met de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Af en toe heb ik even meegekeken met jullie geweldige adventkalender maar helaas te weinig tijd door zieke kindjes...ik heb wel genoten van de bijdrage die ik heb gezien.

    Ben dan ook heel benieuwd naar de give away....

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superleuk die adventkalender heb er een aantal leuke kersthaakideetjes afgehaald.

    greetz

    chris

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een fantastisch idee, heel leuk om door ons eigen boek heen te bladeren! Ik vond het fantastisch leuk om deel te nemen en heb genoten van de andere inzendingen, bedankt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ook ik heb heerlijk genoten van jullie adventkalender! De downloads en maak ideetjes, ik ben er gek op! En het scherm "nieuwsgierig Aagje" heb ik ook gezien hahaha! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vond de kalender helemaal geweldig en was weer net een klein kind ;) kon niet wachten tot het volgende vakje. Allemaal bedankt voor de leuke ideetjes, liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een onwijs leuk idee was het!!!!!!! Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Kyra en alle anderen die voor al die leuke verrassingen hebben gezorgd die zomaar op mijn scherm kwamen,heel erg bedankt, heb het ook weer gedeeld met veel lieve mensen.
    Kijk uit naar volgend jaar, goede jaar wisseling allemaal.
    Roelie Weeda.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel leuk om elke dag weer een nieuw 'deurtje' open te doen! Bedankt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zelfs mijn roodborstje staat erin, wat een eer! Ik vond de adventkalender heerlijk! Ten eerste omdat ik van Nederlandstalige werkbeschrijvingen hou en ten tweede omdat ik van creativiteit hou. Dat in combi en dan ook nog inspirerend....van mij mag het iedere maand Kerstmis zijn vanwege de adventkalender. Niet vanwege de kerststress...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik vond het geweldig! Alleen al het plezier om elke dag iets nieuws en creatiefs te zien, en me te laten inspireren! Dank voor deze mooie adventskalender!!! Een fijn en creatief nieuw jaar voor allen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat was het iedere dag weer leuk om open te maken. En veel leuker dan chocola!!
    Ik heb er enorm van genoten, en wil iedereen erg graag bedanken voor alle uurtjes die erin gestopt zijn!!
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling en ik zie uit naar een creatief en kleurig 2012!!
    Enne..ik doe uiteraard graag mee aan de give away (ben ik nog op tijd? ;-))
    Lieve groet, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ook al ding ik niet meer mee naar de give-away, toch wil ik jullie heel veel complimenten geven voor de leuke adventkalender met zoveel inspiratie. Echt bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind alle dagen mega geweldig en geniet er van en doe dus ook heel graag mee met de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen